|
Navigace:
Agro-Tuřany / Obchodní podmínky
|
Novinky |
Nově jsem spustili eshop zelárny s nákupem pro koncové zákazníky.
Vítejte v internetovém obchodu Agro-Tuřany. |
|
Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní a reklamační podmínky
I.
- Tyto všeobecné obchodní a reklamační podmínky platí pro zboží a obchodní smlouvy uzavírané obchodním oddělením květinami a okrasnou školkou AGRO Brno-Tuřany, a.s., se sídlem Dvorecká 521/27, 620 00 Brno, IČO 29365619, DIČ CZ29365619 (dále jen dodavatel).
- Obchodní a reklamační podmínky jsou všeobecně platné. Odchýlit se od nich mohou smluvní strany pouze písemnou dohodou.
II.
- Nabízený sortiment zboží ze strany dodavatele je nezávazný, pokud v písemné nabídce není uvedeno jinak.
III.
- Objednávku zboží lze učinit osobně, on-line na www.agro-turany.cz, písemně, e-mailem, případně telefonicky. Písemná/e-mailová objednávka musí obsahovat:
- obchodní jméno a sídlo odběratele, jeho IČO, DIČ
- jméno a adresa odběratele
- fakturační adresu
- přesnou specifikaci zboží včetně požadovaného množství
- bankovní spojení odběratele a způsob platby
- způsob odběru zboží
- požadovaný termín odběru nebo dodání zboží
- datum a podpis odběratele
- Při prvním odběru zboží požadujeme předložení živnostenského listu.
- Dopravu zajišťuje dodavatel pouze po předchozí dohodě odběratele s obchodním oddělením. Dopravné je účtováno podle platného ceníku.
- Zajišťuje-li si dopravu odběratel sám, jsou místem odběru zboží provozovny dodavatele.
- Odesláním objednávky odběratel prohlašuje, že přečetl a souhlasí s všeobecnými obchodními a reklamačními podmínkami.
IV.
- Objednané zboží je odběratel povinen odebrat nejpozději do 5 dnů od požadovaného termínu uvedeného na objednávce. Nedojde-li k dohodě o prodloužení tohoto termínu, je dodavatel oprávněn s tímto zbožím dále nakládat dle vlastního uvážení.
- V případě, že dodavatel nebude moci z objektivních důvodů (např. nevhodné klimatické podmínky apod.) zajistit nebo dodat zboží v požadovaném termínu, oznámí toto neprodleně odběrateli a dohodne s ním náhradní způsob řešení. V těchto případech dodavatel neodpovídá za případné škody, které tímto odběrateli vznikly.
- Převzetí zboží odběratelem, popř. jím určeným dopravcem, bude potvrzeno podpisem odběratele popř. dopravce na dodacím listu nebo faktuře s čitelným uvedením jména a data převzetí. Podpisem dodacího listu přechází péče o odebrané zboží a případné nebezpečí škody na odběratele, popř. jím určeného dopravce.
- Odběratel je povinen zboží při převzetí zkontrolovat. Neodpovídá-li zboží specifikaci uvedené na objednávce nebo má-li zjevné vady, musí o této skutečnosti pořídit zápis do dodacího listu nebo faktury.
V.
- Ceny rostlinného materiálu jsou včetně kontejnerů a substrátů.
- Bude-li odběratel pravidelně odebírat zboží od dodavatele, může na základě dohody s vedením obchodního oddělení provádět platbu bankovním převodem.
- Pokud nebude dohodnuto jinak, činí lhůta splatnosti faktur 14 dnů od data vystavení.
- Dodavatel může požadovat zálohu na zboží splatnou před jeho dodáním.
- Odběratel nabývá vlastnického práva k zakoupenému zboží až úplným zaplacením kupní ceny.
- Zaplacením se rozumí den, kdy částka byla připsána na účet dodavatele nebo byla složena v hotovosti do pokladny dodavatele.
- Při případném prodlení odběratele s placením má dodavatel právo účtovat úrok z prodlení ve výši 0,03 % za každý den prodlení z dlužné částky
VI.
- Dodavatel prohlašuje, že jím dodávané zboží je bez zřejmých nemocí a škůdců a má v okamžiku předání odběrateli odpovídající kvalitu, druh, velikost a množství.
- Pokud není v kupní smlouvě uvedeno jinak, zboží podléhá licenčním podmínkám a není určeno k dalšímu množení.
- Dodavatel neručí za případné následné škody na zboží, které by mohly odběrateli nebo třetím osobám vzniknout v souvislosti s jeho nesprávným a neodborným používáním, nevhodnou dopravou, manipulací a uskladněním.
VII.
- Odběratel je povinen dodavateli poskytnout nezbytnou součinnost k přezkoumání případné reklamace.
- Reklamace lze uplatnit nejpozději do 48 hodin ode dne převzetí v případě hrnkových rostlin a dřevin, do 24 hodin u řezaného zboží, reklamace ostatního zboží se řídí obchodním zákoníkem.
- V případě, že nedojde k dohodě o reklamaci, budou reklamace řešeny osobou, na které se obě strany dohodnou. Jestliže ani tehdy k dohodě nedojde, bude spor řešen soudní cestou.
|